آفریننده ی عشق

ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
لینک دوستان

      تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان

     ミ★ミبـــازی روزگـــارミ★ミ 

و آدرس rozemeshki.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

آن  هنگام که دوست داری،دلی را مالک شوی رهایش کن 

 

پــرنده در قفس ،زیبا نمی خواند

 

گر چه برایت تمام لحظات را نـغمه خوانی کند

 

بــگذار بــرود ...

 

تمام افق ها را بگردد و آواز سردهد

 

صبور بــاش و رهـایش کن

 

گفته اند:اگر از آن تو باشد ،باز برمی گردد

 

واگر نباشد،یادت باشد 

 

« قفس آفریننده ی عشق نیست»

 

 



نظرات شما عزیزان:

مائده
ساعت19:55---22 دی 1394
.
اونی که همه چیشو به من مدیونـــه !
الان واسه داشته هاش از یکی دیگه ممنونــه !
واسه همینه که دیگه واسم عشق و عاشقی ممنوعــه !


مائده
ساعت19:55---22 دی 1394
میکویند هرکس نیمه گم شده ای دارد
تو اما بانو
تمام گمشده منی
و من یه هیچ نا تمام که با تو هست میشوم


مائده
ساعت19:54---22 دی 1394
امشب
می توانم غمبارترین خطوط را بنویسم :
من عاشق او بودم …
و او هم عاشق من بود
اما فقط گاهی اوقات …


مائده
ساعت19:54---22 دی 1394
هزار بار به تو گفته بودم
دلیل شیدایی یک زن ، زیبایی مرد نیست
یک مرد همیشه زیباست
وقتی که زخمهای دل مجروح زنی را می بوسد


مائده
ساعت19:53---22 دی 1394
مهم نیست چقدر بالایی
مهم اینه که اون بالا “لاشخوری” یا “عقاب”


مائده
ساعت19:53---22 دی 1394
قافیه های بلند نگاهت
همیشه در آخرین لحظات
به داد بیت های کوتاه غزلم می رسند
وقتی که نیستی اما
دستهای سیاه شعر سپیدم بالاست


رها
ساعت11:59---19 دی 1394
شُـــســتــم اَشـــکــام
کُــشــتَـــم دردامـــو
دیـــدمـــ مــنــ بـــا تـــو
اوجــ ســـرمــــارو


*-*
ساعت16:12---13 دی 1394

نگران آینده نباش
چون خدا زودتر از تو ، آنجاست ...


پاسخ:♥✿


mohammad
ساعت15:47---10 دی 1394
وقتی نیست نباید اشک بریزی
باید بگذاری بغض ها روی هم جمع شوند و جمع شوند
تا کوه شوند ، تا سخت شوند ،
همین ها تو را میسازد
سنگت می کند درست مثل خودش !
باید یادت باشد حالا که نیست
اشکهایت را ندهی هرکسی پاک کند …میدانی؟
آخر هرکسی لیاقت تو و اشکهایت را ندارد
پاسخ:♥✿


raha
ساعت13:20---10 دی 1394
نه هوا سرد نیست…
سرمای کلامت دیوانه ام میکند…
بی رحــــم! شوق نگاهم را ندیدی؟
تمام من به شوق دیدنت پر میکشید…
ولی همان نگاه بی تفاوتت
برای زمین گیر شدنم کافی بـــــــــــــود
پاسخ:♥✿


raha
ساعت13:19---10 دی 1394
به حرمت نان و نمکی که با هم خوردیم
نان را تو ببر که راهت بلند است و طاقتت کوتاه!
نمک را بگذار برای من میخواهم این زخم همیشه تازه بماند
پاسخ:♥✿


یاسر
ساعت14:21---30 آذر 1394
نبار باران
عاشقانہ اش نکن
بغضم را نترکان
خاطرات را زنده نکن
من و او دیگر کنار هم نیستیم
او زیر چتر دیگرے و من خیس خاطراتم !

پاسخ:✿


raha
ساعت21:18---26 آذر 1394
راه کـه می‌روی عقـب می‌مــانـم …

نـه بــرای اینکــه نخواهـم با تو هم قــــدم باشـم …

می‌خواهـم پا جـــای پاهــایــت بگـــذارم …

می‌خواهـم رد پــایــت را هــیچ خــیابــانی در آغوش نکشـَـد …!!!

تــو تمـامـا” برای منی


ساغر
ساعت17:47---24 آذر 1394
بیا تمامش کنیم….

همه چیز را….

که نه من سد راه تو باشم و نه تو مجبور به ماندن….

نگران نباش….

قول میدهم کسی جای تو را نمیگیرد…

اما فراموشم کن…..

بخند… تو که مقصر نبودی…

من این بازی را شروع کردم… خودم هم تمامش میکنم…

میدانی؟؟؟؟؟؟؟؟

گاهی نرسیدن زیباترین پایان یک عاشقانه است….

بیا به هم نرسیم…!!!!!


مائده
ساعت15:55---23 آذر 1394
♜مَـــāmØـــن♜
☜ســیاهیِــه مُـطـلَـقـَم
مـَنــو اَز چـی میـتَرسـونـی؟
▪رَفـتَنِـت؟
☜هـِـرّی
▪نـَمـوندَنـِت؟
☜هـِـرّی
▪نـَخــواسـتـَنـِت؟
☜هـِـرّی
♜مـــَــāmØــــن♜
هـَمـِـه تـَرسـام ریـختِـه✘✘


*-*
ساعت13:46---21 آذر 1394

می‌خواستم دوستت داشته باشم

خودت را نداشتم …

کجایی علاقه ی من؟


*-*
ساعت13:46---21 آذر 1394
نــدگــی کـن . . .
روزمــره گی ، عـیـن مـــردن اســت !
حـتی اگـه شــب رو دیــر خــوابـیـدی ، صـبـح زود بـیــدار شــو !
زیــر بـارون راه بــرو ، نـتـرس از خـیـس شــدن !
هــر چـنـد وقـت یـه بـار یـه نــقـاشی بـکش !
تـوی حـمــوم آواز بخــون ، آب بـازی کـن ، چـه اشــکالی داره ؟!
بـی مــنـاسـبـت کــادو بـخـر ! بـگو ایـن تــوی ویـتریـن بــرای تــو بــود


*-*
ساعت13:45---21 آذر 1394

بعضيـــا هم هستند
آنقـــدر عزيـــز مي شوند
كه فكـــر نبونشان هم
تك تك
نفـــس هايت را به شمـــاره مـــي اندازند..


*-*
ساعت13:25---20 آذر 1394
like

*-*
ساعت20:40---19 آذر 1394

جدا که شدیم ، هر دو به یه احساس رسیدیم

تو ب “فراغت” ، من به “فراقت”

یک حرف که مهم نیست !

پاسخ:✿✿


دلسوختگان
ساعت13:50---19 آذر 1394
من زمین و آسمان را کهکشان را دوست دارم
من پل رنگین کمان را آفتاب مهربان را دوست دارم
ابرهای پر ز باران کوهساران ماهتاب و لاله زاران
من تمام مردم خوب جهان را دوست دارم
عاشقان ناتوان را عشق های بی امان را
من تمام شاپرکهای جهان را دوست دارم
دوستی های نهان را خنده های ناگهان را
بوسه های صادق و سرشارمان را
من تمام درد های تلخ و شیرین جهان را دوست دارم
مادران را قلبهای پاکشان را اشکهای نابشان را
دستهای گرمشان را حرفهای از صمیم قلبشان را شوروشوق چشمشان را
من تمام ساکنان قلبهای عاشقان را دوست دارم
من دروغ بچگان را شیطنتهای همیشه بکرشان را
رازشان را پاکی احساسشان را
خنده های شادشان را بادبادکهای قشنگ و نازشان را
دستهای کوچک وپربارشان را هر نگاه خالی از نیرنگشان را
اعتماد خالی از تردیدشان را
من تمام شیطنتهای جهان را دوست دارم
من تمام لحظه های زیستن را دوست دارم ...



پاسخ:✿✿


ᕼIᒪᗩ
ساعت11:06---19 آذر 1394
محال است بارانی از محبت به کسی هدیه کنی

و دست های خودت خیس نشود
پاسخ:✿✿


ᕼIᒪᗩ
ساعت11:05---19 آذر 1394
آن چیزی که تنگ شده دل است برای تو

و جهان است، برای من …
پاسخ:✿✿


ᕼIᒪᗩ
ساعت11:04---19 آذر 1394
یــــه وقتهایی میری رو پســـت و عکســـهاش یه کامنتـــی بـــذاری


حــــرف دلتو بهــــش بگـــی


که چقـــــدر برات عــــزیزه....


ولـــــی میبینی خیلـــی ها اومـــدن حرفهــــای تورو بهـــش مـــیزنن:


عزیـــزمـ ღــ


عاشقتــمـــ ღــ


جانــمـ ღـــ


فـــღـدات شــღــم...


تو میمـــــونی و یه دنیــــــا حــــرف نگفــــته ....


فــــقط واســـــش لایـــــک میــــزنی....


کــــاش بــــدونه این یعنــــی


یه دنیا بغـــــض و حــــرف !.!.!
پاسخ:✿✿


پشه ها میخندند
ساعت19:46---18 آذر 1394

پاسخ:✿✿


پشه ها میخندند
ساعت19:46---18 آذر 1394
هنگامی که دری از خوشبختی به روی ما بسته میشود ، دری دیگر باز میشود
ولی ما اغلب چنان به درِ بسته چشم میـدوزیم که درهای باز را نمی بینیم!
پاسخ:✿✿


پشه ها میخندند
ساعت19:45---18 آذر 1394
رواز را یاد بگیر
نه برای اینکه از زمین جدا باشی،
برای آن که به اندازه فاصله زمین تا آسمان گسترده شوی ...


پشه ها میخندند
ساعت19:45---18 آذر 1394
نگران آینده نباش
چون خدا زودتر از تو ، آنجاست ...


پشه ها میخندند
ساعت19:44---18 آذر 1394
زندگی به من آموخت که
هر چیزی قیمتی دارد ...
پنیر مجانی فقط در تله موش یافت میشود !
پاسخ:✿✿


پشه ها میخندند
ساعت19:43---18 آذر 1394
زندگی به من آموخت که
هر چیزی قیمتی دارد ...
پنیر مجانی فقط در تله موش یافت میشود !
پاسخ:✿✿


پشه ها میخندند
ساعت19:43---18 آذر 1394
کسی که میخواهد دیگران دائم برایش کف بزنند
خوشبختی خود را در دست دیگران گذاشته است !!!


پشه ها میخندند
ساعت19:37---18 آذر 1394
اگر در جریان رودخانه صبرت ضعیف باشد
هر تکه چوبی مانعی عظیم بر سر راهت خواهد شد!


ᕼIᒪᗩ
ساعت16:45---18 آذر 1394


اگه از کیفیت کسی که روش زوم کردیم راضی نیستیم

قبل از متاسف شدن واسه اون یه کوچولو

هم به فکر ارتقای لنزهای خودمون باشیم !

پاسخ:✿✿


ᕼIᒪᗩ
ساعت14:43---18 آذر 1394
سلام عزیزم من ( هَدی♠ӇƛƊƳ♠
)وبلاگ منو دل تکیم
وبم هک شد این وب جدیدمه خوشحال میشم به این وبمم سربزنی
راستی من بازم لینکت کردم
http://girl-mordad.loxblog.com
پاسخ:✿✿


یاقوت
ساعت23:14---16 آذر 1394
ای پری واره ی افسانه های شیرین

بــگــذار عــآشقـــی کـــنم بـــا تـــو


بـی خـیـــال تمـــآم مـنـطـق هـــآ

بــگــذار دیـوآنـگـــی کـــنم بـــا تـــو


دلـگـیــرم از این ژســت ر ِنــدانـه

بــگــذار سـآدگـــی کـــنم بـــا تـــو


زنـ ـ ــده ام بـه امـیــد لـبـخــنـدت

شادباش،بـگـذار زندگی کـنم بـا تـــو


خـــدآ را لمس کرده ام کنج لبهایــت

بــگــذار بــنــدگـــی کـــنم بـــا تـــو


خـسـ ـ ـ ـــتـه ام از تــمـآم دنـیــ ـا

بــگــذار خـستـگـــی در کـــنم بـــا تـــو


مائده
ساعت19:39---16 آذر 1394
هیچکس نـفهمیـــــد که « زلـیخـــــــا » مــَـــــــــرد بـود ..!
میــــدانی چــــــــــــرا؟؟
مـــــردانـــگی میــخواهـــــد
مــــــــانـدَن، پــای عشــــــقی که مـُـــدام تـو را پـــس میــــزَنــد


مائده
ساعت19:39---16 آذر 1394
آرآمِشِـہ اِمروزَم فَقَط بِـہ خآطر نَدآشتَـטּ اِنتِظآر اَز بَقیَست ,, [!] ×

مائده
ساعت19:39---16 آذر 1394
بِـہ ڪسآیی ڪـہ پُشتِ سَرتوטּ حَرف میزَنَـטּ بی اِعتِنآ بآشید

اونآ بِـہ هَمونجآ تَعَلُق دآرَن! دَقیقاً ‘ پُشتِ سَرتوטּ ‘ [!] ×


مائده
ساعت19:38---16 آذر 1394
زنــدگــی کـن . . .
روزمــره گی ، عـیـن مـــردن اســت !
حـتی اگـه شــب رو دیــر خــوابـیـدی ، صـبـح زود بـیــدار شــو !
زیــر بـارون راه بــرو ، نـتـرس از خـیـس شــدن !
هــر چـنـد وقـت یـه بـار یـه نــقـاشی بـکش !
تـوی حـمــوم آواز بخــون ، آب بـازی کـن ، چـه اشــکالی داره ؟!
بـی مــنـاسـبـت کــادو بـخـر ! بـگو ایـن تــوی ویـتریـن بــرای تــو بــود


هَدی♠ӇƛƊƳ♠
ساعت11:32---16 آذر 1394
موهایت را به من بده

می خواهم

در اوراق آفرینش

در حضور خودت

دست ببرم :

گلی را لای موهایت می گذارم

گل ، بوی موهایت را می گیرد …

به همین سادگی …
پاسخ:✿♥


هَدی♠ӇƛƊƳ♠
ساعت11:31---16 آذر 1394
ﺑﻨـﺪﺑﻨــﺪِ ﻭﺟـــﻮﺩﻣـ ﺑـــﻪ ﻟـــﺮﺯﻩ ﺩﺭﻣــــﯽ ﺁﯾـﺪ

ﻭﻗــــﺘﯽ ﺗـــﺼﻮﺭ ﻣﯿﮑﻨﻤـ ﻋﺸﻘـــﻤـ

“ ﻋﺰﯾﺰﻣـ ” ﻫــﺂﯾﺶ ﺭﺁ ﺩﺭ ﮔـــﻮﺵ ﺩﯾﮕـــﺮﯼ ﺯﻣﺰﻣـﻩ ﻣﯽ ﮐـﻨﺪ…


هَدی♠ӇƛƊƳ♠
ساعت11:31---16 آذر 1394
می آیی ، می روی

و فقط یک سلام و گاهی یک خداحافظی نه …

این انصاف نیست

من و یک دنیا عشق

تو و یک دنیا بی تفاوتی…
پاسخ:✿♥


هَدی♠ӇƛƊƳ♠
ساعت11:29---16 آذر 1394
مخاطب قلبم ﺁﻏــﻮش ﻣﻦ ﻓﻘﻂ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ تــو ﺟـــــﺎ ﺩﺍﺭﺩ …

ﺍﮔﺮ ﺧـــــﻮﺏ ﮔـــــــﻮﺵ ﮐﻨﯽ

ﺍﯾﻦ ﺿﺮﺑـــــــﺎﻥ ﻫﺎﯼ ﺗﻨﺪ ﻭ ﭘﯽ ﺩﺭ ﭘﯽ ﻗﻠﺒــﻢ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺷﻨـــــــﻮﯼ

تــو ﺭﺍ ﻓﺮﯾــﺎﺩ ﻣﯽ ﺯﻧﻨﺪ …

ﻣﺨـــــــﺎﻃﺐ ﮐﻼﻣـﻢ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ …

ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺿﺮﺑــﺎﻥ ﻫﺎﯼ ﻗﻠﺒـــــــﻢ ﻫﻢ تــوﯾﯽ
پاسخ:✿♥


هَدی♠ӇƛƊƳ♠
ساعت11:29---16 آذر 1394
تنها مانده ام

در روزگاری که شیرینی نیست تا برایش فرهاد شوم

همه تلخند
پاسخ:✿♥


هَدی♠ӇƛƊƳ♠
ساعت11:28---16 آذر 1394
کمی دیر آمدی ای عشق!

اما باز با این حال،

اگر چیزی

از این غارت‌زده باقیست،

غارت کن..!
پاسخ:✿♥


هَدی♠ӇƛƊƳ♠
ساعت14:09---15 آذر 1394
سلام به منم سربزن هرچقدرکامنت بدی جبران میکنم

www.man-bi-to.loxblog.com

پاسخ:سلام،ممنون از حضورتون،سرمیزنم


دلسوختگان
ساعت17:07---14 آذر 1394
دورم از کوی تو اما دلم آنجاست هنوز
دل حسرت زده ام محو تماشاست هنوز

یاد روی تو چو مهری که فروزش دارد
مایه روشنی چشم و دل ماست هنوز

گرچه دانم که وصال تو خیالیست محال
باز سر تا قدمم غرق تمناست هنوز

هوس و شور و نشاط از دل من رفته ولی
عشق و امید و تمنای تو برجاست هنوز

دوری از دیده ولی از دل دریا نروی
که دل و دیده به یاد تو گوهر زاست هنوز

"سید رضا بهشتی نژاد"


Hasti
ساعت22:07---13 آذر 1394
یادمان باشد : ما آفریده شده ایم که با زندگی کردن قیمت پیدا کنیم نه به هرقیمت زندگی کنیم.

Hasti
ساعت22:04---13 آذر 1394
الهی ...

نه من آنم كه ز فیض نگهت چشم بپوشم ...

نه تو آنی كه گدا را ننوازی به نگاهی ...

در اگر باز نگردد، نروم باز به جایی ...

پشت دیوار نشینم، چو گدا بر سر راهی ...

كس به غیر از تو نخواهم، چه بخواهی چه نخواهی ...

باز كن در، كه جز این خانه مرا نیست پناهی ...


Hasti
ساعت22:03---13 آذر 1394
از کسی پرسیدند...

کدامین خصلت از خدای خود را دوست داری؟

گفت:

همین بس که میدانم، او میتواند

مچم را بگیرد

ولی دستم را میگیرد.....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 24 آبان 1394برچسب:, ] [ 22:27 ] [ DUYĞU ]

درباره وبلاگ

افسوس که زنـدگی رویـایی بیش نـبـود .